Powiatowy Urząd Pracy w Lesku
Technik administracji
Miejsce pracy: Lesko
Numer: StPr/25/0036
OBOWIĄZKI:
Obsługiwanie programów i urządzeń biurowych, prowadzenie spraw administracyjnych, przygotowywanie pism, nauka archiwizacji dokumentów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Systematyczność obowiązkowość, dobra organizacja pracy.

Miejsce pracy:

Lesko


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lesku

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Pracownik kancelaryjny staż

wykonywanie czynności kancelaryjnych w archiwum zakładowym, porządkowanie materiałów archiwalnych, obsługa urządzeń biurowych, czynności kancelaryjno biurowe, obsługa...

Pracownik ds. obsługi kancelaryjno-administracyjnej

- obsługa programu kancelaryjnego,- przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji,- wprowadzanie poczty do systemu kancelaryjnego,przygotowywanie i wysyłka korespondencji,-...

Pracownik kancelaryjny

1. Zapoznanie z przepisami BHP i p.poż.2.Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i regulaminem pracy.3.Zapoznanie się z obowiązkami i uprawnieniami...