Komenda Powiatowa Policji w Jarosławiu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Jarosław
Ogłoszenie o naborze Nr 148430

Warunki pracy

Budynek, w którym znajduje się miejsce pracy posiada windę zewnętrzną, brak windy wewnątrz budynku. Budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Toaleta na parterze budynku dostosowana jest dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego. Jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy.

Zakres zadań

  • Realizuje całokształt zagadnień związanych ze sprawami bezpieczeństwa i higieny pracy zagadnień
  • Kontroluje warunki pracy i służby oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa pracy
  • Bierze udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków w związku z pełnieniem służby i pracy oraz opracowywanie wniosków z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków
  • Prowadzi szkolenia i instruktaże z zakresu BHP
  • Opracowuje decyzje, wewnętrzne zarządzenia, regulaminy i instrukcje dotyczące BHP
  • Prowadzi obowiązujące rejestry z zakresu BHP
  • Sporządza analizy okresowe z zakresu bezpieczeństwa i higieny służby/pracy
  • Przedstawia pracodawcy wnioski dotyczące zachowania ergonomii i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy
  • Doradza w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Przygotowuje oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywana pracą
  • Uczestniczy w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganie chorobom zawodowym i wypadkom w służbie i przy pracy
  • Realizuje całokształt zagadnień związanych ze sprawami ochrony przeciwpożarowej w myśl obowiązujących przepisów
  • Organizuje akcje ewakuacyjne osób i mienia z zakresu ćwiczeń praktycznych
  • Realizuje zadania z zakresu medycyny pracy

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie technik bezpieczeństwa i higieny pracy
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego stanowisko ds. bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Znajomość znajomość ustawy o Policji, kodeksu pracy, ustawy o ochronie przeciwpożarowej oraz pozostałych aktów prawnych regulujących zagadnienia związane z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz ochroną przeciwpożarową.
  • Umiejętność interpretacji przepisów,
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Samodzielność
  • Analityczne myślenie
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Ukończone szkolenie inspektora ochrony przciwpożarowej
  • Prawo jazdy kategorii B

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Specjalista

Warunki pracy - praca administracyjno - biurowa, - praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługa urządzeń biurowych, -...