Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 145255

Warunki pracy


  • praca jednozmianowa,
  • ośmiogodzinny system pracy,
  • praca administracyjno-biurowa,
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.

Stałe stanowisko pracy usytuowane na drugim piętrze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim (brak wind, brak podjazdów). Praca w pomieszczeniach przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego.

Zakres zadań

  • prowadzi dokumentację niejawną i wykonuje wszystkie czynności związane z odbiorem, wysyłaniem, rejestracją i rozdziałem materiałów służbowych, pism, dokumentów, korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji prowadzonych komórek,
  • prowadzi dokumentację jawną i wykonuje wszystkie czynności związane z odbiorem, wysyłaniem, pakowaniem, rejestracją i rozdziałem dokumentacji służbowej, pism, dokumentów, korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej celem prawidłowego funkcjonowania sekretariatu Wydziału,
  • udostępnia lub wydaje dokumenty i materiały niejawne, pracownikom i policjantom KMP posiadającym stosowne poświadczenia bezpieczeństwa w celu prowadzonych przez nich czynności,
  • kompletuje dokumenty i przygotowuje akta w celu przekazania ich do składnicy akt,
  • realizuje zadania związane z przewozem poczty niejawnej celem zabezpieczenia dokumentacji,
  • zapewnia odpowiednią do potrzeb Wydziału Bezpieczeństwa Informacji ilość materiałów biurowych w celu właściwego zabezpieczenia czynności kancelaryjnych,
  • prowadzi Dziennik Ewidencji Nośników Informacji jawnych w celu usprawnienia czynności służbowych oraz książkę kluczy wydawanych w Kancelarii Tajnej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego pracy w administracji publicznej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Ważne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,poufne’’ lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
  • Znajomość Ustawy o służbie cywilnej.
  • Znajomość Ustawy o Policji.
  • Znajomość Ustawy o ochronie informacji niejawnych.
  • Znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych.
  • Terminowość i dyscyplina pracy.
  • Znajomość zasad pracy kancelaryjnej.
  • Umiejętność współpracy z innymi.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Referent

Warunki pracy Praca o charakterze administracyjno – biurowym. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora...

Starszy referent

Warunki pracy Praca o charakterze administracyjno – biurowym ze znaczącym udziałem pracy w terenie, stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych, częste wyjazdy...

Referent

rozliczanie inwentaryzacji ,ksiegowanie kont syntatycznych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: doświadczenie zawodoowe -praca w...