Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Tarnobrzeg
Ogłoszenie o naborze Nr 143662

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa
  • praca jednozmianowa, siedząca
  • obsługa urządzeń biurowych
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • oświetlenie naturalne i sztuczne

 


Stanowisko pracy usytuowane jest na drugim piętrze, wejście główne posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek wyposażony jest w windę.

Zakres zadań

  • zajmuje się wprowadzaniem danych do bazy Krajowego Systemu Informacyjnego Policji / sprawdzenia, rejestracja i odwoływanie oraz modyfikacja danych dot. przestępstw, podejrzanych, rzeczy utraconych, dokumentów, pojazdów, zdarzeń/,rejestracja i odwoływanie rejestracji osób poszukiwanych i zaginionych, wprowadzanie notowań kryminalnych
  • weryfikuje dokumenty wpływające pod kątem aktualności, kompletności danych oraz wprowadza do Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo - Śledczych
  • rejestruje,wprowadza i modyfikuje informacje o przestępstwie, podejrzanych, pokrzywdzonych, środkach zapobiegawczych i karnych w Elektronicznym Rejestrze Czynności Dochodzeniowo - Śledczych
  • dokonuje sprawdzeń w aplikacji Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych
  • dokonuje sprawdzeń, rejestruje, weryfikuje, modyfikuje, usuwa rekordy dotyczące rejestracji operacyjnych w aplikacji Policyjnego Systemu Informacyjnego - poufne
  • dokonuje sprawdzeń w bazie OSADZONY, POBYT, MRG, CEWIUP, REGON, KRS, PESEL, CEPiK, RDO oraz innych bazach pozapolicyjnych
  • wprowadza dane w zakresie swoich uprawnień do SESPol
  • wykonuje analizy oraz aktualizuje dane osobowe w bazie KSIP
  • prowadzi magazyn dowodów rzeczowych
  • archiwizuje akta kontrolne i pozostałą dokumentację wydziału
  • pełni zastępstwo w sekretariacie Wydziału Dochodzeniowo -Śledczym

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego praca w administracji publicznej
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość ustawy o Policji
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Radzenie sobie w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Starszy referent

Warunki pracy Praca o charakterze administracyjno – biurowym. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora...

Referent

Warunki pracy Praca o charakterze administracyjno – biurowym. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora...

Referent

kompleksowa obsługa sekretariatu nadleśnictwa, przyjmowanie rejestrowanie i wysyłka korespondencji, prowadzenie całokształtu spraw związanych z telefonami służbowymi...