Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/1391
OBOWIĄZKI:
Rejestrowanie pacjentów stacjonarnie, telefonicznie i internetowo; odpisywanie na maile; informowanie pacjentów; dbanie o wizerunek firmy, prowadzenie socjalmediów; wykonywanie rolek, postów, stories; Prowadzenie dokumentacji firmy; realizacja zamówień sklepu internetowego; dbanie o stany magazynowe firmy; załatwianie prostych spraw urzędowych; obsługa urządzeń biurowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Uprawnienia: dobra organizacja pracy


Wymagania inne:

Wymagane orzeczenie o niepełnosprawności (dowolne, może być na wózku inwalidzkim, pracodawca jest przystosowany do osób niepełnosprawnych).Wymagany miły głos, poprawność językowa.Wymagana pracowitość oraz kultura osobista, prezencja, miłe i spokojne usposobienie.Wymagana możliwość zarejestrowania się w PUP jako osoba poszukająca pracy lub bezrobotna.

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem B2B, w ramach prowadzonych projektów handlowych przygotowywanie i analiza ofert sprzedażowych przyjmowanie i...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz...

Pracownik biura obsługi klienta

- dobór odpowiednich technik znakowania- dokonywanie wycen gadżetów reklamowych ze znakowaniem- pilnowanie terminów realizacji- negocjacje handlowe Wymagania konieczne:...