Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Pracownik biurowy/asystent handlowca
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/25/0405
OBOWIĄZKI:
Pracownik biurowy/Asystent Handlowca
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, mile widziane doświadczenie w pracy biurowej oraz handlowej, umiejętność pracy z komputerem (znajomość pakietu MS Office), dokładność i sumienność w wykonywaniu zadań, doskonała organizacja pracy, samodzielność.

Miejsce pracy:

Mielec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Pracownik biurowy

Pracownik biurowy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Pracownik administracyjno-biurowy

Wykonywanie prac administracyjno-biurowych, przygotowywanie wniosków o dopłaty rolne. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1) Uprawnienia:...

Pracownik obsługi biurowej

DO UAGODNIENIA Wymagania inne: