Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Pracownik administracyjno-księgowy
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/0108
OBOWIĄZKI:
Segregowanie dokumentów i sprawdzanie ich pod względem formalno-rachunkowym. Przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami, bankami. Archiwizowanie dokumentów księgowych. Wprowadzanie danych do systemu księgowego. analiza sald kont. Analiza zużycia mediów w lokalach. Obsługa komputera.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne


Wymagania inne:

Oferta stażu skierowana do osób zarejestrowanych w PUP Rzeszów.Staż realizowany w ramach projektu pn. Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu rzeszowskiego (II)" realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027", Działanie 7.1 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy.Grupa docelowa:Zgodnie ze Specyficznymi Kryteriami Dostępu dla Działania 7.1 co najmniej 80% uczestników projektu będą stanowiły osoby zarejestrowane w PUP Rzeszów jako bezrobotne należące do grup znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy tj.: osoby młode, do 30 r. ż.; osoby starsze, powyżej 55 r. ż.; osoby długotrwale bezrobotne; kobiety; osoby z niepełnosprawnościami; osoby o niskich kwalifikacjach.

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Księgowy/ księgowa

Praca na stanowisku Księgowy/Księgowa Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: finanse i rachunkowość Uprawnienia: Znajomość obsługi...

Księgowa / Księgowy

Twój zakres obowiązków: Kontrola dokumentów i przygotowywanie deklaracji VAT, załącznika do JPK, kalkulacja podatku CIT; Przygotowywanie płatności oraz kontrola...

Księgowa/y

Weryfikacja dokumentów otrzymanych od klientów, digitalizacja i księgowanie dokumentów, sporządzanie deklaracji, uzgadnianie sald, sporządzanie sprawozdań finansowych,...