Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/25/0315
OBOWIĄZKI:
Czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem recepcji w Ośrodku Szkolenia Lotniczego, profesjonalna i sprawna obsługa Klientów, obsługa połączeń telefonicznych oraz e-maila,dbanie o rzetelny przepływ informacji, korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dokumentacji, przygotowywanie ofert szkoleniowych i umów na szkolenia, planowanie i rozliczanie lotów szkoleniowych, wystawianie dokumentów sprzedaży (obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz pakietu MS OFFICE, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne oraz dynamiczne usposobienie, umiejętność planowania i organizacji pracy, elastyczność pod względem powierzonych zadań, prawo jazdy kat. B.

Miejsce pracy:

Mielec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

5 100 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Pracownik biurowy

według harmonogramu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Pracownik administracyjno-biurowy

pracownik administracyjno-biurowy Wymagania inne:

Pracownik biurowy

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: