- Wykształcenie wyższe (preferowane lotnicze)
- Licencja EASA PART-66 B1 lub B2 z co najmniej 1 wpisem na typ (B787, B737 NG/MAX)
- Co najmniej 8 lat doświadczenia w obsłudze technicznej statków powietrznych
- Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami produkcyjnymi
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Znajomość przepisów PART0145, PART-66, PART-147
- Zapewnienie efektywnej realizacji bazowej obsługi technicznej samolotów oraz warsztatowych napraw strukturalnych
- Koordynowanie procesów przygotowania i wykonywania bazowej obsługi technicznej samolotów oraz napraw strukturalnych
- Efektywne wykorzystanie zasobów w celu zapewnienia realizacji ustalonych planów obsługowych
- Organizowanie i optymalizowanie funkcjonowania stałych linii produkcyjnych
- Opiniowanie założeń inwestycyjnych dotyczących wyposażenia i infrastruktury przeznaczonych do realizacji bazowej obsługi samolotów
- Inicjowanie przedsięwzięć sprzyjających wprowadzaniu nowych usług
- Opracowywanie i aktualizacja procedur
- Podejmowanie działań naprawczych wynikających z prowadzonych audytów
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Kierownik ds. Bazowej Obsługi Technicznej Samolotów
Nadzór nad efektywnym przeprowadzaniem bazowej obsługi technicznej oraz napraw strukturalnych samolotów. Koordynację procesów przygotowania i realizacji obsługi technicznej...
Kierownik ds. Obsługi Technicznej Samolotów
Nadzór nad przygotowaniem obsługi technicznej: zarządzanie budżetem, zasobami oraz harmonogramem prac. Koordynacja procesów obsługowych i dbanie o zgodność z przyjętymi...
Check Manager
Wymagania: Licencja EASA Part-66 kategoria B1.1 i C z wpisem na typ (B787, B737 NG/MAX, EMB170/190) 7 lat doświadczenia w branży lotniczej 5 lat doświadczenia jako personel...
Tak, rozwój jest wpisany w karierę zawodową.